Anleitung Map download für Server / Howto Map download for Server

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Bazong

for english see below...

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Man kann im Spiel custom maps (Datei.bundle) die man nicht besitzt (Spieleordner\custom_levels\) direkt vom Server runterladen. Damit das funktioniert muss der Standalone Server konfiguriert werden.
Aber man benötigt einen Webserver oder einen FTP Server wo man seine custom maps zum downloaden zur Verfügung stellt!

Zur Erklärung:

Im Ordner GRAW-Spieleordner/custom_levels/ dibt es die Datei "map_downloads.xml". In dieser Datei trägt das Spiel selbst automatisch den Downloadpfad von der jeweiligen runtergeladenen custom map ein.
Genau diese Datei muss man aber für seinen Standalone Server selbst anpassen damit über den Standalone Server im Spiel die custom map runtergeladen werden kann.

Also im Grunde genommen trägt man in "map_downloads.xml" den Downloadpfad der custom maps seines Servers ein.
Wichtig! Es darf nur IPv4 und nur http:// und nicht https:// sein.

Beispiel Webserver:

<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?>
<ghost_recon_3_map_downloads>
    <map bundle_name="a walk in the park redux" address="http://downloads.oldschoolfun.eu/a walk in the park redux.bundle" />
    <map bundle_name="aw10_daydocks_ogr" address="http://downloads.oldschoolfun.eu/aw10_daydocks_ogr.bundle" />
</ghost_recon_3_map_downloads>


Beispiel FTP (IPv4): (jetzt nicht getestet, keine Garantie)

<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?>
<ghost_recon_3_map_downloads>
    <map bundle_name="a walk in the park redux" address="ftp:123.123.123.123/a walk in the park redux.bundle" />
</ghost_recon_3_map_downloads>



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in english:


You can download custom maps (file.bundle) in the game that you do not own (game folder\custom_levels\) directly from the server. The standalone server must be configured for this to work.
But you need a web server or an FTP server where you can make your custom maps available for download !


Explanation:

There is a file "map_downloads.xml" in the GRAW game folder/custom_levels/. The game automatically enters the download path of the respective downloaded custom map in this file.
However, you have to customize this file for your standalone server so that the custom map can be downloaded via the standalone server in the game.

Basically, you enter the download path of your server's custom maps in "map_downloads.xml".
Important ! It may only be IPv4 and only http:// and not https://

Example web server:

<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?>
<ghost_recon_3_map_downloads>
    <map bundle_name="a walk in the park redux" address="http://downloads.oldschoolfun.eu/a walk in the park redux.bundle" />
    <map bundle_name="aw10_daydocks_ogr" address="http://downloads.oldschoolfun.eu/aw10_daydocks_ogr.bundle" />
</ghost_recon_3_map_downloads>

Example FTP (IPv4): (not tested now, no guarantee)

<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?>
<ghost_recon_3_map_downloads>
    <map bundle_name="a walk in the park redux" address="ftp:123.123.123.123/a walk in the park redux.bundle" />
</ghost_recon_3_map_downloads>